четвер, 22 жовтня 2015 р.

ЯРИНА ТОРОУС: «Молодь голосуватиме за своє майбутнє»



— Беручи приклад зі своєї мами, вчительки за професією, — розповідає четвертокурсниця Коломийського педколеджу Ярина Тороус, — я теж хочу навчати дітей. З кожним курсом у коледжі дедалі виразніше відчуваю, що мені до вподоби школа, допитливі малюки, яких потрібно знайомити з безмежною планетою Знань. У нашому закладі створено прекрасні умови для того, щоб і тут навчатися, оволодівати методикою викладання англійської мови в початкових класах, і поглиблювати знання в Прикарпатському університеті імені Василя Стефаника. Я, наприклад, паралельно навчаюся в університеті на другому курсі й не уявляю собі подальшого життя без англійської мови. 
Навчання забирає, по суті, весь час, тому не буду твердити, що активно цікавлюся передвиборним процесом і стежу за всіма дебатами навколо 25 жовтня. А кілька днів тому ми з дівчатами брали участь у традиційному фестивалі на честь Кирила Трильовського в центрі міста, виконували різні вправи, співали січових пісень. Як розповіли викладачі, на фестивалі було зібрано грошову допомогу нашим воїнам, пораненим під час боїв в АТО, 6.800 гривень. Ці кошти перерахували на потреби учасників АТО Миколи Капланчука, Дмитра Проня і Володимира Піварчука. Це свята справа — допомогти в біді воїнам, які пролили за нас кров.

Однак на вибори разом з батьками піду неодмінно, адже усвідомлюю, що від мого голосу також залежить якоюсь мірою моє майбутнє. Зуміємо обрати в місцеві ради відповідальних людей – життя навколо стане впорядкованішим; не зуміємо – нарікаймо на себе…

Так думаю не тільки я, але й багато моїх ровесників, які, як і я, вперше братимуть цього року участь у виборах. Ми розуміємо, що ці вибори значною мірою стосуються нас, молодих, нашого подальшого життя. Після 25 жовтня нас уже з повним правом можна буде вважати, так би мовити, повноцінними громадянами України – ми ж виконаємо свій перший серйозний громадянський обов’язок.

Коментар кандидата в депутати міської ради ВОЛОДИМИРА БОЙЦАНА:
— Ознайомився з короткими Ярининими роздумами й згадав своє перше в житті голосування. Далекий уже 1991 рік, мені 21, я студент історичного факультету Чернівецького тоді ще державного університету, навіть голова студентського профкому факультету. Оголошено референдум, на якому український народ мав би підтвердити своє прагнення жити не в імперії, а у вільній, демократичній державі, назва якої —Україна.

Навряд чи потрібно казати, як проголосували на референдумі і я,і  мої товариші. До реальної незалежності, відчували ми вже з настроїв і лекцій багатьох прорадянськи налаштованих викладачів, ще далеко, реальну незалежність доведеться виборювати нам, молодим. Проте ніхто з нас тоді й не уявляв собі, що шлях до незалежності буде настільки тернистим, через кров солдатів і сльози матерів. Недаремно хтось із політиків сказав, що великі питання в житті народів вирішуються залізом і кров’ю. Я переконався в цьому на собі, взявши участь в АТО. Та й чи тільки я…

Отже, кілька вражень про війну на сході країни. У батареї, де я служив, було багато молоді, вихідців з доброї половини України, особливо з правобережної. Різні психотипи, різні вікові категорії. Найстаршому з нас було 57, наймолодшому 21. Але всі за духом —тверді українці. Упевнений, що мої бойові побратими не помиляться і на цих виборах, проголосують з огляду на те, друг чи ворог держави прагне пробитися до влади.

Маю добру можливість також спостерігати за молодими людьми, викладаючи нині в політехнічному коледжі. Тому з повною відповідальністю заявляю, що не розумію тих, хто нарікає на сучасну молодь, бурчить, начебто вона якась не така, неправильна. Ні, більшість наших хлопців і дівчат активні, ставлять перед собою усвідомлену мету й наполегливо втілюють її в життя. У списку нашої Української Народної партії, до речі, також багато представників юні, адже ми свідомі того, що їм потрібно давати дорогу, нехай дерзають, підкорюють свої вершини.


Коментар кандидата в депутати міської ради ІРИНИ ЧУМАК:
— Важко судити про всю молодь, більш-менш об’єктивно я можу говорити хіба на основі спілкування зі своїми ровесниками, недавніми однокласниками із ЗОШ № 4 й одногрупниками з економіко-правового коледжу. Дехто з них зумів уже записати в свій актив перші життєві успіхи, випробовуючи себе чи то в органах місцевого самоврядування, чи то у відкритті власної справи, як-от кабінет візажу, чи то на полі юриспруденції, дехто ще тільки підбирається до того, щоб зрозуміти своє призначення у світі. Але що нас усіх єднає – це позитивне налаштування на вибори. На них потрібно однозначно йти, переконані мої ровесники, інакше ми ризикуємо просто забалакати необхідні країні реформи.

На собі відчуваю, що у ставленні старших людей до нас, молодих, є помітні зміни на краще. Обходимо тепер, наприклад, квартири виборців на окрузі, а це вулиці Сахарова, Яворницького, і з розмов їхніх власників робимо висновок, що люди покладають на нас певні надії. «Може, хоч ви щось зміните, бо навколо сама балаканина, а конкретних справ мало», —такими словами прощалися з нами мешканці кількох квартир. Я, звичайно, націлена на конкретні справи, хоча в глибині душі здається, що змінювати потрібно всю систему, бо навіть молоді й перспективні можуть погрузти в старій, корумпованій наскрізь системі.

Одна надія —що наше покоління виховане вже трохи інакше, ніж покоління наших батьків. Ми відчуваємо себе вільнішими, розкутішими, мобілізованішими на правильні орієнтири. Ось і з розповіді Ярини Тороус  випливає таке відчуття. Думаю, все буде добре, як запевняє ведуча одного телеканалу.

Немає коментарів:

Дописати коментар